Saturday, April 14, 2012

;) The Weekend

Hye. ;)

Saya bosan dekat Klang.Hindustan tak best minggu ini.Sekian.

Masa dihujung minggu amat-amat berharga dan ouh my precious moment bila kakak Whatsapp berbunyi 'Get down in 5 or else'(tak garang lah kakak tapi firm sikit dari mak dan bapak) Lantas adik taat dengan cekap menggalas beg dan 'BYE FARS'. The few days back incident lantas dapat dilupakan dan boleh lepak di rumah pakai kain batik lepas.YES! Saya sayang famili saya. Walaupun mak bapak jauh di mata,saya ada banyak keluarga di sini sebab majoriti kahwin dengan orang di sini. Saya juga mungkin. *matakemanaikutsuka*
So,every weekend this semester is the best so far as i finished class Thursday Afternoon.Auto-whatsapp kakak,petang ni tempat biasa pukul 6 please.Saya cakap bahasa sarawak lah of course dengan dia.Tapi translate sebab ehem awak paham kan?Thanks.

Last week ada cuti,dan last week's selasa dan rabu pergi lepas tekanan tengok :

TAK TAKUT PUN *flipsfakeeyelashes*


AND


THIS!!!

5 STARS AND ABOVE
I <3 EXPLOSION I CAN'T LIE

AND INCOMING MOVIE TO WATCH IS GOING TO BE THIS


Saya Norhasnida Sulmawati Saini masih belum berani dan mungkin ambil masa untuk tengok ini. Saya belum mampu lagi.When I know i am ready,I wanna watch it with tears of joy.





CREDIT TO : MIRA ANAD PAK ADNAN DAN AFIQ ANAK PAK OTHMAN KERANA BAWA SAYA PERGI CURVE GUNA BAJU SAMA,LAIN CARDIGAN. ;D



1 comment: